Garantija

Visām SIA DIKOLAT (gaisakompresori.lv) interneta veikalā iegādātajām precēm ir ražotāja garantija.
Ražotāja noteiktais garantijas termiņš dažādām precēm var atšķirties.
Informāciju par konkrētas preces garantijas termiņu var atrast preces aprakstā vai sazinoties ar SIA DIKOLAT pārstāvi.

Ja ražotāja noteiktais garantijas termiņš ir īsāks par 2 gadiem, patērētājs saskaņā ar likumu ir tiesīgs 24 mēnešu laikā no pirkuma dienas iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem. Šīs tiesības attiecas tikai uz precēm, kas lietotas atbilstoši to paredzētajam nolūkam.

Preču atgriešana

Preci iespējams atgriezt, ja tā ir:

  • oriģinālajā iepakojumā;
  • nelietota;
  • pilnā komplektācijā;
  • bez vizuāliem vai tehniskiem bojājumiem.

Lūdzu, preces atgriešanas gadījumā pievienojiet sūtījumam informāciju par pasūtījumu – pasūtījuma numuru, preces nosaukumu, atgriešanas iemeslu. Šo informāciju varat arī nosūtīt uz e-pastu [email protected].

Ja pirkums veikts ar skaidru naudu, sūtījumam pievienojiet oriģinālu čeku, ja ar pārskaitījumu – preču pavadzīmes kopiju.

Nelielas preces lūdzam ievietot transporta kastē, lai nesabojātu oriģinālo iepakojumu. Lielgabarīta preces jāiepako droši transportēšanai.

Sūtījuma adrese:
SIA DIKOLAT
Krustpils iela 12, Rīga, LV-1073

Par preces nosūtīšanu lūdzam informēt mūs iepriekš pa e-pastu [email protected].

Kādos gadījumos var atgriezt preci

Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža atgriezt preci.
Precei jābūt:

  • oriģinālā iepakojumā;
  • nelietotai;
  • vizuāli un tehniski nebojātai.

Preces iepakojums var būt atvērts un prece izmēģināta tikai tik daudz, cik tas nepieciešams, lai pārliecinātos par tās piemērotību, līdzīgi kā tas notiktu veikalā.

Ja prece neatbilst Jūsu vēlmēm, lūdzam neveikt darbības, kas varētu samazināt tās vērtību.

Gadījumi, kad atgriešana nav iespējama:

  • prece ir bojāta vai nav pilnā komplektācijā;
  • prece zaudējusi komerciālu izskatu (piemēram, atvērts iepakojums bez iespējas atjaunot to);
  • prece lietota neatbilstoši tehniskajai specifikācijai;
  • individuāli izgatavotas preces pēc pasūtītāja norādījumiem.

Ja prece tiek atgriezta bojāta vai ar defektiem, SIA DIKOLAT patur tiesības ieturēt kompensāciju vai neizmaksāt pilnu summu.

Transporta izdevumi par atgriešanu netiek kompensēti.

Brāķis vai neatbilstoša prece

Ja prece ir bojāta vai būtiski neatbilst aprakstam, Jums ir tiesības to atgriezt vai apmainīt.
Lūdzam nekavējoties sazināties ar mums pa e-pastu [email protected].

Naudas atmaksa tiek veikta 14 dienu laikā pēc preces atgriešanas.

Sūdzību iesniegšana

Sūdzības var iesniegt:

Sūdzības tiek izskatītas 7 darba dienu laikā, atbilde tiks nosūtīta uz norādīto kontaktadresi.

Ja nepiekrītat sūdzības izskatīšanas rezultātam, Jums ir tiesības izmantot alternatīvos strīdu risināšanas mehānismus, iesniedzot rakstveida iesniegumu ar:

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma datumu;
  • strīda būtību un pamatojumu.

Vairāk informācijas: